x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
16.34 º
35.172 Km/h
Societat
L'alcalde amb totes les famílies i els seus nadons al Pati del Castell.

La Canonja lliura els ajuts per naixement o adopció als nous canongins

L'alcalde amb totes les famílies i els seus nadons al Pati del Castell.

Cedida

La Canonja lliura els ajuts per naixement o adopció als nous canongins

L'alcalde Roc Muñoz va oferir una recepció a les famílies que s'han beneficiat de l’ajut de 150 euros durant l’any 2019
  • Redacció

Actualitzada 02/03/2020 a les 16:20

L'alcalde de la Canonja, acompanyat del primer tinent d’alcalde, Salvador Ferré i les regidores Lucía López, Paqui Márquez i Glòria Virgili, van oferir una recepció el passat dissabte al Castell de Masricart a totes les famílies que es van beneficiar dels ajuts a la natalitat i a l'adopció que va posar en marxa el consistori ja fa vuit anys. Durant l’any 2019 gairebé una quarantena de famílies han pogut rebre els 150 euros per nen/nena nascut o adoptat. Durant la recepció, l’alcalde va manifestar que la voluntat del govern municipal és continuar amb aquests tipus d’ajuts a les famílies que per enguany s’han incrementat en una petita quantitat i al mateix temps, «continuar amb els ajuts per la compra de llibres i material escolar i amb les subvencions pel pagament del lloguer de pisos als joves canongins». L’alcalde va destacar que la voluntat del consistori és seguir sent un poble amb un creixement equilibrat i controlat, «no volem créixer per damunt de les nostres possibilitats, calen habitatges nous i de lloguer però sempre pensant en les necessitats reals del municipi».

Durant el seu discurs, l’alcalde va destacar que «per a l’Ajuntament i el municipi és una satisfacció donar la benvinguda als nous nascuts, als nous canongins que seran el futur del nostre poble i pels quals hem de treballar per garantir-los la millor qualitat de vida possible».

Com ja és tradició, després del parlament de l’alcalde, totes les famílies amb els seus nadons van sortir al Pati del Castell per fer-se la fotografia de grup i poder immortalitzar aquest moment. A l’acabar es va servir un aperitiu per a tothom.
Temes relacionats
Comenta el contingut : La Canonja lliura els ajuts per naixement o adopció als nous canongins
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes