Imatge de les integrants de Pupil·les.
Festival TerrerActualitzada 17/11/2022 a les 21:07
La pròxima cita del Terrer serà aquest mateix dissabte als Guiamets, amb el concert de final de gira del grup valencià Pupil·les. Natàlia Pons, Mireia Matoses i el deejay Rule (Joan Rodríguez) portaran fins al Priorat el seu últim treball, Tot i res, un disc que ha comptat amb la producció de Mark Dasousa, i que defineixen com un viatge per històries personals, que sorgeix de la voluntat de retre homenatge al poeta Joan Vinyoli.
Pupil·les neix a València el 2014 amb un estil que s'emmarca en el rap feminista. Amb influències d'altres estils com el punk i el reggaeton, en aquest darrer treball han evolucionat cap al pop, amb ritmes més ballables i cançons festives i optimistes. L'amor, l'amistat, el desig, el sexe i la sororitat són presents en les seves lletres.
L'actuació de les valencianes arrencarà a les 19.30h al Casal de l'Olivera. Abans, però, a les 19h, el Festival Terrer ha programat un espectacle de dansa amb una companyia sorgida al Priorat. Es tracta del grup 1/4 Experimental, companyia resident a l'Espai en Moviment de Cornudella de Montsant, que presentaran la peça Decorator Crab.
Com a part del programa del Terrer, el públic assistent a la doble sessió podrà degustar vins dels cellers La Placeta, Celler Cal Bessó, Estones Vins i Cellers Unió. El preu de l'entrada és de 18 euros, i permet l'accés a tots dos espectacles.
Els dos últims concerts de la sisena edició del Terrer Priorat seran el dissabte 3 de desembre a Capçanes, on a les 12h hi haurà una cercavila amb el grup de música i animació Xarop de Canya; i divendres 9 de desembre, amb el concert de Rita Payés al Teatre l'Artesana de Falset, on per primera vegada la jove trombonista i cantant presentarà un concert amb temes escrits i compostos per ella mateixa.
Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona
977 21 11 54Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus
977 32 78 43diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Amb la col·laboració de: