Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
24.55 º
16.092 Km/h
Terra Alta
Es faran destil·lacions en directe de diferents especialitats.

Prat de Comte celebra aquest cap de setmana la Festa de l'Aiguardent

Es faran destil·lacions en directe de diferents especialitats.

Cedida

Prat de Comte celebra aquest cap de setmana la Festa de l'Aiguardent

Es faran demostracions i tastos

Actualitzada 07/10/2022 a les 16:42

Prat de Comte recupera aquest cap de setmana una de les cites més destacades del seu calendari: la Festa de l'Aiguardent. En aquestes tres jornades, es dona a conèixer aquesta beguda elaborada artesanalment al poble, així com altres productes locals. Avui a les 8 del vespre es donarà el tret de sortida, amb foodtrucks i l'actuació del grup Behave, però serà a partir de demà a les 11 del matí quan es podrà conèixer de prop alguns dels secrets que amaga l'elaboració d'aquesta beguda alcohòlica. Així doncs, l'antiga destil·leria i diferents cases del poble que tindran alambins, oferiran en directe destillacions d'aiguardent de diverses especialitats. A la Destil·leria d'espígol, es podrà veure com es destil·la aquesta herba aromàtica. D'altra banda, aquells que vulguin adquirir productes especialitzats, ho podran fer a la destil·leria dels Ports. Totes aquestes propostes també es duran a terme durant el matí de diumenge, ampliant la possibilitat de conèixer de prop aquest món a més visitants.

Tastos i maridatges
La Festa de l'Aiguardent inclourà enguany diversos tastos i maridatges. Demà i diumenge al migdia es farà un tast de vermuts de Reus. També ambdós dies es podrà fer un maridatge amb cava Prat 181. A tot això, cal sumar-hi que demà a la tarda es podrà gaudir de la cocteleria creativa amb aiguardent de Prat de Comte, d'un taller i tast titulat Fem aiguardent i d'un tast de vins de la DO Terra Alta. Diumenge al matí, a més, hi haurà un tast de cerveses Gambusí i un tast de sake Kensho i a la tarda un tast d'aiguardents.

A totes aquestes activitats, cal sumar-n'hi d'altres de cultura popular i d'oci com l'actuació dels gegants de Tortosa i de Prat de Comte, la demostració de curses tradicionals, el sopar d'aiguardenters o el ball amb l'Orquestra Cimarron de dissabte a la tarda i nit, la ballada de jotes amenitzada per la xaranga Tal com sona de Paüls, de diumenge o les diverses exposicions que es poden visitar tots els dies de la festa.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Prat de Comte celebra aquest cap de setmana la Festa de l'Aiguardent
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes