Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
16.19 º
11.124 Km/h
Inundacions
Pla obert d'un carrer de les Cases d'Alcanar, amb una màquina netejant el fang.

Els veïns de les Cases d'Alcanar comencen a treure el fang acumulat a habitatges i carrers

Pla obert d'un carrer de les Cases d'Alcanar, amb una màquina netejant el fang.

Protecció Civil recomana als propietaris de segones residències d'Alcanar revisar els aliments abans de consumir-los

La Policia Local controla que només accedeixi a la localitat el veïnat o els voluntaris que ajuden en la neteja

Actualitzada 03/09/2021 a les 21:12

Protecció Civil ha recomanat als propietaris de segones residències d'Alcanar i zones inundades, que aquests dies puguin desplaçar-s'hi després de la tromba d'aigua de dimecres, que revisin l'estat dels aliments abans de consumir-los. «Si trobeu aliments mullats o afectats per les inundacions, no els aprofiteu, tampoc els envasats. Poden estar contaminats», afirma el cos en un fil de piulades a Twitter. També recomana fer una inspecció prèvia dels immobles i tenir precaució amb els fangs i les aigües acumulades durant dies pel risc de contaminació.
 
D'altra banda, Protecció Civil informa que la Policia Local controla els accessos a Alcanar per garantir que només hi accedeixen persones residents o propietaris de domicilis de segona residència o bé voluntariat que es desplaça per ajudar a la neteja.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Protecció Civil recomana als propietaris de segones residències d'Alcanar revisar els aliments abans de consumir-los
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes