x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
18.12 º
7.416 Km/h
Salut
Pla mitjà on es pot veure una infermera preparant una dosi de la vacuna

Les tres infermeres de les Terres de l'Ebre expedientades per l'ICS van vacunar diversos familiars seus

Pla mitjà on es pot veure una infermera preparant una dosi de la vacuna

Les tres infermeres de les Terres de l'Ebre expedientades per l'ICS van vacunar diversos familiars seus

Les professionals van citar els parents a fora d'una residència de discapacitats de Tortosa on estaven vacunant

Actualitzada 13/01/2021 a les 19:40

Les tres infermeres expedientades per l'Institut Català de la Salut (ICS) a les Terres de l'Ebre van posar la vacuna de la covid-19 a diversos familiars seus aprofitant que havien anat a administrar la primera dosi del vaccí a una residència de discapacitats del municipi de Tortosa. Segons ha pogut saber l'ACN, dimarts al matí les professionals van anar avisant els parents per telèfon perquè acudissin en cotxe a fora de l'equipament -una llar residència- i, així, poder-los administrar la vacuna al marge de la planificació prevista. Algú vinculat al centre residencial es va adonar de la situació i ho va posar en coneixement de les autoritats competents. Arran d'aquest episodi l'ICS ha obert un expedient informatiu a les tres professionals.

Segons ha apuntat la regió sanitària Terres de l'Ebre en un comunicat, «es tracta d'un fet aïllat que no ha afectat el pla de vacunació, i tots els residents van rebre la vacuna que pertocava segons estava planificat». A causa de la gravetat dels fets s'investigarà i recopilarà tota la informació per prendre les mesures per evitar que es torni a repetir, assegura la nota.

Prop de 3.000 vacunats a les Terres de l'Ebre
El Departament de Salut remarca «tota la coordinació i l'excel·lent feina que fins ara estan realitzant tots els equips de vacunació arreu de les Terres de l'Ebre», on s'ha administrat la primera vacuna fins al dia d'avui a 1.200 professionals del territori.

La previsió és que diumenge ja s'hagi administrat la primera dosi de la vacuna a tots els centres de l'àmbit residencial, on s'inclouen tant centres de gent gran, persones amb discapacitat, persones amb trastorns de salut mental i centres religiosos de la regió sanitària de Terres de l'Ebre.

Fins ara s'han administrat 1.712 vacunes a residents i professionals de residències, amb la qual cosa si se sumen les 1.200 que s'han posat als professionals sanitaris la xifra de vacunats arriba a les 2.912 persones.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Les tres infermeres de les Terres de l'Ebre expedientades per l'ICS van vacunar diversos familiars seus
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes