x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
22.83 º
9.252 Km/h
Les conseqüències de l'1-O
Pla contrapicat de part de la façana de l'Ajuntament d'Alcanar on encara hi ha penjada la pancarta en favor dels presos. Imatge del 27 de març del 2019 (horitzontal)

requeriment, pancarta, adhesiu, denúncia, Levántate, estelada, Junta Electoral, Alcanar, símbol

Pla contrapicat de part de la façana de l'Ajuntament d'Alcanar on encara hi ha penjada la pancarta en favor dels presos. Imatge del 27 de març del 2019 (horitzontal)

Alcanar retira la pancarta dels presos de l'Ajuntament

La Junta Electoral també reclamava la retirada d'altres adhesius i llaços grocs

Actualitzada 28/03/2019 a les 17:33

La pancarta en favor dels presos polítics s'ha retirat aquest dijous de la balconada de l'Ajuntament d'Alcanar, al Montsià, que aquest dimecres havia rebut un requeriment de la Junta Electoral de Tortosa que li donava dotze hores per fer-ho. La denúncia contra la simbologia independentista a Alcanar feia referència també a llaços grocs o adhesius de l'estelada que s'identificaven en altres espais del municipi. La denúncia l'ha presentat l'entitat Aixeca't-Levántate, una organització de «voluntaris» que, entre d'altres, creen «grups de treball d'acció» per retirar llaços grocs dels carrers.
Comenta el contingut : Alcanar retira la pancarta dels presos de l'Ajuntament
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes