Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
24.84 º
12.96 Km/h
Gastronomia
El marisc, el pop i els arrossos, els productes més demandats.

Més de 26.000 persones ja han degustat els plats de MarisGalicia

El marisc, el pop i els arrossos, els productes més demandats.

Cedida

Més de 26.000 persones ja han degustat els plats de MarisGalicia

Aquest esdeveniment gastronòmic serà a la Tarraco Arena fins diumenge

Actualitzada 16/11/2022 a les 18:02

«Èxit absolut». Així valoren els organitzadors de MarisGalicia, la festa del marisc i la gastronomia gallega, els primers deu dies de presència a Tarragona. Aquest macroesdeveniment gastronòmic, que és el més gran en format gira que es fa al conjunt de l'Estat, ha comptat amb més de 26.000 visitants i encara té per al davant cinc jornades, fins que el diumenge tanqui portes. «Estem encantats i a la vegada il·lusionats», explica Manuel Gómez, coordinador de MarisGalicia «Estem summament agraïts a la ciutat, ens han acollit fantàsticament», assegura. I és que a Tarragona, a diferència d'altres ciutats per on ha passat l'esdeveniment, els productes més consumits estan sent els llamàntols, llagostes, percebes, escamarlans i cranques; i per descomptat, l'arròs de marisc i el pop són els «plats estrella».

60 tones de marisc, 24.000 ampolles d'albariño i 40.000 visitants són les xifres que s'esperen per a MarisGalicia. Les bones xifres d'afluència i de comandes a la Tarraco Arena Plaça indiquen que les previsions es compliran en aquests últims cinc dies que resten.

Un dels secrets de l'èxit de MarisGalicia és que tot el marisc arriba cada dia en camions-piscina, sense intermediaris, cosa que garanteix la seva qualitat i uns preus molt competitius. En arribar, els visitants només cal que es facin amb el full de comanda. A continuació, podran recórrer les instal·lacions i donar una ullada a les delícies que s'estan cuinant a la vista. L'espectacle gastronòmic està acompanyat de música en viu de gaites i danses gallegues. Els divendres i dissabtes a la nit, el públic pot participar en el ritual i recitar el famós conxuro que protegeix de maleficis i esperits estranys. Galícia en estat pur al centre de Tarragona.
Temes relacionats
Comentaris
  • #1 Joan
    (16/11/22 22:44)

    Ja sé que no ho publicareu, peró aqui es reflexa la gran crisis que diuen pateixen. De festa en festa

    Denunciar comentari Respondre
Comenta el contingut : Més de 26.000 persones ja han degustat els plats de MarisGalicia
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes