L'activitat, que ha esgotat les places, s'ha programat en el marc del Dia Mundial de l'Alimentació
El xef Quach del restaurant El Terrat de Tarragona ha realizat un
showcooking aquest dijous al Mercat Central de Tarragona en motiu del Dia Mundial de l'Alimentació. L'activitat ha estat organitzada per Creu Roja i els Mercats de Tarragona.
El xef ha cuinat tres plats saludables: un ou eco a baixa temperatura amb textures de bledes i molles de pa; una crema de carabassa rostida al forn amb oli de farigola i ceps; i un moniato rostit amb mel d'avellana negreta de Riudoms, mandarina i castanyes.
L'exhibició ha comptat amb explicacions simultànies i en directe de Mar Callau, nutricionista i dietista de Creu Roja, qui ha compartit detalls i consells dels aliments entre tots els assistents.
A la plaça Imperial la estació ferroviària sotarrada. Perfecte per enllaç amb l'actual estació de autobussos i així no tindré que fer estacions noves, ni tampoc tindre que agafar cap bus o tranvia per arribar-hi.
Denunciar comentari RespondreA part si la estació de autobussos quedés petita, queda lloc pel darrera a la quinta de Sant Rafel si es volgués ampliar.
El ave es tinfria que haver fet anexe al aeroport com enllaç a la resta del territori