Tarraco Centrum ha estat el nom escollit per al nou parc comercial de la companyia Ten Brinke, que se situarà al PP10 de Campclar, a tocar de la T11 a Tarragona. El passat 7 de desembre l'empresa va iniciar un procés perquè els tarragonins escollissin el nom. La iniciaitiva va ser tot un èxit, ja que van rebre un total de 180 propostes.
Ten Brinke assegura que ha escollit Tarraco Centrum «tenint en compte aspectes com la història, cultura i forma de vida de Tarragona».
Tarraco Centrum vol ser un homenatge a la història de la ciutat, ja que Tarragona va ser una de les ciutats més importants durant l'etapa de l'imperi romà en la península ibèrica.
El nou centre comercial serà multi marca i comptarà també amb restaurants, botigues, gasolinera, i un supermercat.
Que no hi havia prou amb Les Gavarres i Parc Central, mentre al centre proliferen els locals buits i la Tabacalera es deteriora dia a dia? Quina por això que diuen d'homenatjar la història de Tgna: un trampolí pel cartró pedra i el mal gust. La Tabacalera hagués estat un lloc espectacular, original i exemplar per acollir un centre cultural/comercial i de lleure, però en el seu lloc tenim el dinosauri de Parc Central amb un aparcament que gairebé es fica a les terrasses dels edificis contigus. Així no tindrem mai una ciutat amable i pròspera. Una pena. Una pena més.
Denunciar comentari Respondre