Imatge d'un pas de vianants del barri de Torreforta.
David OlieteActualitzada 06/10/2020 a les 14:57
L’Ajuntament de Tarragona ha iniciat un Pla de Millora de la Seguretat Viària als barris de Ponent. Entre les actuacions hi ha el pintat de més de 100 passos de vianants a Torreforta, Riu Clar, Icomar, Parc Riu Clar, Albada, La Floresta i La Granja. També es pavimentarà de nou els carrers Ebre, Gandesa i Camí Vell de la Canonja per tal de reduir el soroll i evitar els accidents que provoquen els sots. El cost de la pavimentació és de 180.000 euros.
El repintado de las calles se hacia cada año al igual que la pavimentación de las calles con agujeros o baches, hoy en día se hace como excepcional y "plan de mejora" según el ayuntamiento. Esta todo dejado de la mano de dios desde hace muchos años
Denunciar comentari RespondreRedacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona
977 21 11 54Redacció a Reus: Carrer Monterols, 36 2n. Reus
977 32 78 43diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Amb la col·laboració de:
Ruben va dir..El repintado de las calles se hacia cada año al igual que la pavimentación de las calles con agujeros o baches, hoy en día se hace como excepcional y "plan de mejora" según el ayuntamiento. Esta todo dejado de la mano de dios desde hace muchos años
Denunciar comentari RespondreAixò era perquè els sussiates compraven els vots de la xarnegada. Ara hi tenim erv i no calen els vostres vots de botiflers i desagraïts. Ja sabeu on cso el pueblo!
A més, aquestes barriadotrs no són Tarragona.