Imatge de la façana del Gaudí Centre Reus.
Olívia MoletActualitzada 25/01/2022 a les 17:27
Perimar 2004 SLU és l'empresa proposada per Redessa per a l'adjudicació del contracte d'explotació del nou restaurant del Gaudí Centre Reus. El nom comercial del nou establiment serà Terrassa Gaudí, un nom que ha estat valorat amb la màxima puntuació per la mesa de contractació, i els nous adjudicataris hi faran obres d'adequació amb un pressupost de 32.000 euros. Perimar 2004 SLU ha obtingut la puntuació més alta de les quatre empreses que es van interessar per l'explotació del restaurant del Gaudí Centre en aquest segon procés de licitació del concurs: Cel Pàmies Adell, Miami SL, l'Alkimistra SCCL i la guanyadora, Perimar 2004 SLU.
Cel Pàmies Adell i Mifami SL han estat excloses del concurs per no arribar a la puntuació mínima en el projecte tècnic presentat. En els criteris d'oferta gastronòmica i organització del servei s'han quedat per sota dels 36 punts mínims necessaris per continuar dintre del procés de selecció i ja no ha estat necesari obrir el sobre amb la proposta econòmica. Per la seva banda, l'Alkimista SCCL, que sí ha superat els 36 punts necessaris de la suma de l'oferta gastronòmica i l'organització del servei, també ha estat exclosa del procés de selecció per no complir amb els horaris d'obertura requerits en el plec de prescripcions tècniques.
La de Perimar 2004 SLU ha estat, doncs, l'única oferta que ha quedat activa i de la qual s'ha valorat la proposta econòmica. L'empresa té ara deu dies hàbils per presentar tota la documentació requerida en el Plec de clàusules administratives.
Segon procés de licitació
Cal destacar que l'any passat el concurs convocat per Redessa va quedar desert davant els efectes i la incertesa provocats per la pandèmia de la covid-19, amb una gran afectació per al sector de la restauració i l'hostaleria. En aquesta segona licitació, a més d'ampliar-se dues setmanes el termini per a l'entrega d'ofertes, Redessa ha fet una inversió prèvia de gairebé 40.000 euros per adequar l'espai per tal que l'adjudicatària no hagi d'invertir tants diners en la infraestructura i pugui iniciar l'activitat de manera pràcticament immediata. D'aquesta manera, l'establiment, tancat des del 7 de gener de l'any 2019, podrà tornar a obrir portes després de tres anys.
La proposta de Perimar 2004 SLU ha estat ben valorada pels membres de la mesa de contractació per diverses qüestions. Pel que fa a l'oferta gastronòmica, s'ha tingut en compte que hi consten productes de proximitat (l'avellana de Reus, l'oli de Siurana, el Vermut de Reus...) i de temporada i la intenció de treballar amb proveïdors de la zona i amb el Mercat Central de Reus. Es valora també la proposta d'un «brunch» i opcions per a l'«afterwork», punts que s'estableixen com un tret de diferenciació respecte la resta d'establiments de la zona.
L'empresa Perimar 2004 SLU pertany a Grupo Limonero, que regenta diversos negocis de restauració a Miami Platja. Concretament, són cinc establiments: Limonero Playa Cristal, un restaurant de cuina mediterrània; Fish, ubicat just damunt del Limonero i dedicat a la cuina japonesa; el gastrobar Ginger; el Restaurant-Lounge-Terrace Calma de Playa de Cristal, dedicat també a la cuina mediterrània i saludable, i el Cosita Beach, la guingueta de platja del grup per a la temporada d'estiu.
Un contracte per a 14 anys
Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona
977 21 11 54Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus
977 32 78 43diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Amb la col·laboració de: