x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
17.82 º
7.416 Km/h
Societat
Representants de les entitats col·laboradores.

Els comerços de Reus organitzen activitats pel Dia Mundial de l'Alzheimer

Representants de les entitats col·laboradores.

Cedida

Els comerços de Reus organitzen activitats pel Dia Mundial de l'Alzheimer

Els diners que es recaptin es destinaran a la lluita contra aquesta malaltia

Actualitzada 17/09/2019 a les 13:29

Les entitats comercials El Tomb de Reus, El Pallol, La Unió de Botiguers, l’Eix Comercial Prim Sunyer i els Mercats de Reus han preparat tot un seguit d’activitats per aquest dissabte 21 de setembre, Dia Mundial de l’Alzheimer.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és recaptar tants diners com sigui possible, col·laborant amb l’Associació d’Alzheimer de Reus, per destinar-los a la lluita contra aquesta malaltia. És per això que, des d’ahir, els comerços adherits a aquestes entitats ja tenen un vinil als seus aparadors amb el logotip de l’Associació d’Alzheimer per tal de fer visible la campanya.

Les activitats tindran lloc el dia 21 a la plaça Evarist Fàbregas durant tot el dia. Des de les 11 h. i fins a les 13.30 h. hi haurà atraccions infantils, inflables, circuits amb bici i llits elàstics. Per poder gaudir-los caldrà comprar un tiquet al preu d’1,5 euros. A les 12 h hi haurà la presentació institucional a càrrec de la presidenta de l’associació, Cori Sánchez, l’alcalde de la ciutat, Carles Pellicer, i les associacions de comerciants. En finalitzar, els Xiquets de Reus oferiran una petita actuació castellera. Aquells que vulguin també podran dinar a la plaça amb el Concurs de Paelles i Arrossos que organitza el Casal Despertaferro. Els plats tenen un preu de 15 euros o 12 en cas de venda anticipada.

Finalment, a la tarda hi haurà les actuacions gratuïtes de Souldance, Ariel Santamaria, Joan Masdeu i la batucada Reusamba 2.0. També es podrà berenar coca i xocolata gratuïtament.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Els comerços de Reus organitzen activitats pel Dia Mundial de l'Alzheimer
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes