Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
11.64 º
3.708 Km/h
Nàstic
Joan Oriol, durant un moment de l'enfrontament entre el Nàstic i el Barcelona B del passat diumenge.

Joan Oriol és el nou encarregat de les accions a pilota aturada al Nàstic

Joan Oriol, durant un moment de l'enfrontament entre el Nàstic i el Barcelona B del passat diumenge.

Nàstic

Joan Oriol és el nou encarregat de les accions a pilota aturada al Nàstic

El lateral, tot i que no és un futbolista específic per a aquest tipus d'accions, agafa l'esfèrica i la llença quan ningú altre ho vol fer

Actualitzada 08/09/2021 a les 08:59

Joan Oriol s'ha convertit en l'amo del primer equip del Gimnàstic de Tarragona en el que fa referència a les accions a pilota aturada. En aquest inici de temporada, el cambrilenc ha decidit xutar i centrar la major part d'esfèriques que es deriven d'una falta o qualsevol altra acció a pilota aturada a favor del conjunt grana.

La passada temporada, l'equip grana comptava amb Javi Bonilla com a primer especialista en aquest tipus d'accions, però enguany, com que el sorià ha començat els partits com a suplent (ha acabat sortint en els dos duels des de la banqueta), el Nàstic ha hagut de trobar a un altre home que es faci càrrec de les accions a pilota aturada.

Oriol mai ha estat un jugador que en els equips en els quals ha militat ha estat l'encarregat de controlar la pilota aturada. Esquerrà des que va néixer, aquesta temporada s'atreveix tant en les pilotes que ha de centrar com en les que ha de xutar directament. Tenint en compte els onzes que ha utilitzat Raúl Agné en les dues primeres jornades i també pensant en les característiques dels jugadors que ha fet servir, potser Francesc Fullana seria un jugador més adequat en les accions a pilota aturada.

La privilegiada cama dreta del balear és tot un luxe per a una categoria com la Primera RFEF. Ara bé, hi ha dos condicionants. El primer, que llençar faltes d'un cantó i de l'altre és molt diferent, pel que un esquerrà (Oriol) i un dretà (Fullana), respectivament, és molt diferent. Una altra que el caràcter del cambrilenc implica que, en moments de tensió, sigui ell qui «guanyi» la loteria de llençar les faltes. O sigui, que Joan Oriol, fins al moment, serà el jugador que botarà la pilota aturada quan l'equip estigui en un moment en el qual s'hi jugui alguna cosa l'equip. El seu caràcter, com a capità del primer equip, marcarà les decisions en aquest sentit.

Per altra banda, l'equip va descansar dilluns i ahir va tornar a la feina. Els futbolistes van reincorporar-se als entrenaments després de la victòria contra el Barça per tal de preparar el partit de dissabte, a les set, contra el Betis Deportivo i al Nou Estadi.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Joan Oriol és el nou encarregat de les accions a pilota aturada al Nàstic
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes