Diari Més

Tir al plat

La morellenca va cedir a la companya el seu lloc en la modalitat mixta per no perjudicar l'equip

Molné va poder participar amb una escopeta d'un amic.

Perden l'escopeta de Mar Molné i ha de competir sense ella al Mundial de l'ÍndiaAj. Morell

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

La morellenca Mar Molné va haver de competir en la Copa del Món celebrada a l'Índia el passat mes de març amb una escopeta que no era la seva. «La competició va anar bé, dintre del que es podia esperar, ja que la culata no era la meva, era per dretans i jo soc esquerrana», detalla Molné al Diari Més.

Tot va començar en el vol d'anada, de Barcelona a París on, posteriorment, havia d'agafar un altre avió per anar a Delhi, Índia. «Vaig arribar a l'aeroport a les 4 del matí i l'avió no sortia fins a les 6.20 hores. No vaig poder facturar fins a les 6 h. i això va fer que hagués d'anar molt de pressa per no perdre el vol», relata Molné, qui recorda que «la noia que em va atendre em va agafar l'escopeta i em va dir que jo anés tirant cap a l'avió perquè arribaria tard, així que vaig anar cap a la porta». Molné va embarcar amb normalitat, va aterrar a París i, novament, va tornar a agafar un avió, en aquest cas per arribar a la destinació final, Delhi, pensant que l'escopeta faria el mateix trajecte. El cert és que, quan va arribar a Delhi, va veure que l'escopeta no hi era. «Vaig preguntar a l'aeroport si no els hi havia arribat cap i no tenien cap informació al respecte», relata Molné, qui afegeix que «quan vaig arribar a l'hotel em van trucar que l'escopeta s'havia quedat a Barcelona». Va ser aleshores quan el seu pare va anar a l'aeroport per assegurar-se que, aquesta vegada sí, transportaven l'escopeta. Per sort, la competició encara no havia començat i encara hi havia temps perquè arribés a Delhi, però no va ser així. «L'escopeta es va quedar a París, on havia de fer escala com vaig fer jo i parlem amb Air France, que ens diuen que hi posaran remei. Al cap d'unes hores el meu entrenador em va dir que l'arma havia anat a Amsterdam», lamenta Molné, qui apunta que «amb tot això, ja no vaig poder fer els entrenaments oficials». Al final, «un amic que l'entrenador té a Delhi ens va deixar la seva escopeta, però era per a dretans», assenyala la morellenca, qui diu que «quan estava tirant ho vaig donar tot, però tampoc podia esperar molt». De fet, va cedir la seva plaça en la competició mixta a una companya per no perjudicar l'equip. L'escopeta va acabar arribant a Delhi el dia en què Molné havia d'agafar el vol per tornar a casa. Aleshores, «vam fer molts papers a l'aeroport, però vam poder facturar la maleta i l'escopeta i agafar l'avió just». En la tornada no va haver-hi cap incident.