x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
10.51 º
3.6 Km/h
CF Reus B
Els jugadors del Reus B es conjuren abans del partit contra el Martinenc del passat diumenge a l'Estadi Municipal de Reus.

El Reus B finalment jugarà diumenge a Figueres per por a represàlies

Els jugadors del Reus B es conjuren abans del partit contra el Martinenc

Onolfo condiciona els pagaments a la plantilla del Reus B a l'arribada de l'administrador concursal

Dotze dels disset jugadors en plantilla han cobrat una de les sis mensualitats que se'ls deuen i cos tècnic i treballadors continuen sense percebre ni un euro
  • Redacció

Actualitzada 07/03/2019 a les 18:17

La plantilla del Reus B ha emès un comunicat mitjançant l'Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) en el qual expressen que únicament han cobrat «una mensualitat de les sis que se'ls deuen dotze dels disset jugadors en plantilla».

A més, detallen que s'han reunit amb el propietari del club, Clifton Onolfo, i que aquest ha condicionat els pagaments pendents a «l'arribada d'un administrador concursal». En aquest cas, el filial tindrà «prioritat» sobre la resta.


EL COMUNICAT ÍNTEGRE DE LA PLANTILLA DEL REUS B

Ante las noticias publicadas, y después de una reunión con el presidente Clifton Onolfo, los integrantes de la plantilla del CF Reus B Cambrils queremos manifestar lo siguiente:

1. De los 17 jugadores que actualmente hay en la plantilla, solo 12 han cobrado 1 mensualidad de lo total adeudado. Hemos demostrado nuestra total disconformidad ya que todos los jugadores debemos ser tratados de igual manera. Se nos ha informado que a la mayor brevedad posible, los 5 jugadores restantes cobrarán.

2. El cuerpo técnico que nos acompaña día a día y los demás trabajadores del club no han cobrado ninguna mensualidad de las adeudadas.

3. En dicha reunión se nos comunica que una vez que el club ha entrado en concurso de acreedores, está a la espera de la llegada de un administrador concursal. Cuando suceda esto, la prioridad de pagos corresponde a jugadores del filial, cuerpo técnico del filial, entrenadores del fútbol base y trabajadores.

4. Aunque se haya realizado este pago, la situación es la misma y no ha cambiado nada, ya que aún se nos sigue adeudando 5 mensualidades.

5. Seguiremos tomando las medidas que creamos oportunas en cada momento para defender nuestros derechos, los del cuerpo técnico y los de los trabajadores del club, que somos los que estamos haciendo que el CF Reus siga vivo.

6. Siempre y cuando se nos permita hacerlo, continuaremos defendiendo esta camiseta y este escudo como lo hemos hecho hasta hoy para que este club siga adelante, por todos los trabajadores, por la ciudad y por la afición.
Temes relacionats
Comentaris
  • #1 Francisco
    (08/03/19 00:32)

    Que esperais a abandonar a este fantasma americano? Habeis aceptado 12 cobrar una mensualidad?

    Denunciar comentari Respondre
Comenta el contingut : Onolfo condiciona els pagaments a la plantilla del Reus B a l'arribada de l'administrador concursal
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Monterols, 36 2n. Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes