Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
25.95 º
16.092 Km/h
Successos
Imatge difosa per la família.

Continuen buscant una dona de Valls que va desaparèixer fa quatre mesos

Imatge de Mónica difosa per SOS Desaparecidos.

SOS Desaparecidos

Continuen buscant una dona de Valls que va desaparèixer fa quatre mesos

La germana de Mónica de la Llana García assegura que no es tracta d'una desaparició voluntària

Actualitzada 15/11/2022 a les 13:04

La família de Mónica de la Llana García continua buscant-la després que desaparegués fa quatre mesos a La Morera de Monstant. La dona de 45 anys de Valls va ser vista per últim cop el 21 de juliol de 2022 i des de llavors la família i amics no saben res.

La seva germana, María Jesús, ha explica a El Periòdico que no va denunciar la seva desaparició de seguida ja que Mónica «ha estat sempre una dona independent», que solia marxar durant uns dies i després tornava.

Però després d'uns dies sense saber res d'ella, la família es va preocupar. La seva germana va veure que feia dies que no es connectava al mòbil i que tampoc actualizava les seves xarxes socials, motiu pel qual va comprendre que potser li havia passat alguna cosa.

La família va denunciar la seva desaparició als Mossos d'Esquadra el 10 d'agost. Des de llavors no han trobat cap rastre de la dona, la qual tampoc ha fet ús de les seves targetes bancàries.

María Jesús assegura que l'última persona que la va veure amb vida va ser la seva parella que viu a La Morera de Montsant i amb qui mantenia una relació «inestable».

Segons les investigacions, l'última trucada que va realitzar la desapareguda va ser a les 07.50 horas del 21 de juliol a la seva parella per la zona de La Morera. 

La germana explica que els Mossos van interrogar a la parella, la qual va explicar que Mónica havia passat uns dies amb ell i que el matí del dia 21 va voler marxar. L'home va explicar que la va acompanyar a una estació d'autobusos propera cap al migdia i que anava a agafar un bus cap a Reus, «pero el conductor no recorda haver-la vist, i Mónica té unes faccions molt reconeixibles», assegura María Jesús.

La família ha demanat ajuda ciutadana per tal de localitzar a Mónica ja que creuen que la seva no ha estat una «deesaparició voluntària». L'associació SOS Desaparecidos ha publicat un cartell per tal de difondre la seva imatge i veure si algú pot aportar algun tipus d'informació.

Mónica medeix 1,70m, pesa uns 58 quilos. Porta el pèl llarg i negre i els seus ulls són verds. La seva complexió és prima i té una petita cicatriu al llavi inferior. A més, necessita medicació per l'asma i per als problemes de cor que pateix.

Temes relacionats
Comenta el contingut : Continuen buscant una dona de Valls que va desaparèixer fa quatre mesos
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes