Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
26.92 º
5.544 Km/h
Judicial
L'exalcalde de Vila-seca, Josep Poblet, i l'exregidora d'Urbanisme, Manuela Moya.

Poblet celebra l'absolució pel cas del CAP de Vila-seca i lamenta haver patit un «dany irreparable»

L'exalcalde de Vila-seca, Josep Poblet, i l'exregidora d'Urbanisme, Manuela Moya.

Poblet celebra l'absolució pel cas del CAP de Vila-seca i lamenta haver patit un «dany irreparable»

L'exalcalde afirma que la CUP ha fet un «ús pervers» de la justícia per retirar l'acusació durant el judici

Actualitzada 06/10/2022 a les 19:24

L'exalcalde de Vila-seca, Josep Poblet, ha celebrat haver estat absolt en el cas de la construcció del CAP de Vila-seca després de vuit anys i mig de procediment. Aquest dijous a la tarda ha fet una roda de premsa acompanyat de l'aleshores exregidora d'Urbanisme, Manuela Moya, i ha lamentat haver patit «un dany irreparable».

L'exalcalde ha acusat la CUP de Reus, que ha exercit d'acusació popular, de fer un «ús pervers» de la justícia per haver retirat els càrrecs abans de la vista d'aquest dijous al matí. Moya ha afirmat que els anticapitalistes «sabien» que mai hi havia hagut cap delicte i ha remarcat s'han vist «sotmesos a la pena del banc dels acusats i del telediari per una acusació injusta».
Temes relacionats
Comenta el contingut : Poblet celebra l'absolució pel cas del CAP de Vila-seca i lamenta haver patit un «dany irreparable»
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes