x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
21.21 º
11.124 Km/h
Política

L'oposició de Cabra del Camp presenta una moció de censura a l'equip de govern

Els dos grups de l'oposició presentarà la moció de censura a un govern en minoria
  • Redacció

Actualitzada 29/02/2020 a les 12:35

Els grups municipals a l'oposició: Caminem Tots Junts (JuntsxCat) i Futuro Podemos, han arribat a un acord per a presentar una moció de censura a l'actual equip de govern: Acord per Cabra – Acord Municipal (APC-AM), que governa amb una minoria després que es trenqués l'acord amb Caminem Tots Junts pocs mesos després d'haver fet el ple de presa de possessió de l'alcaldia i que havia nombrat Natàlia Targa primera alcaldessa del municipi.
El ple municipal celebrat dijous 27 de febrer incorporava, com a punt de l'ordre del dia, el nombrament com a regidora, de Mireia Jorge Patricio, de Caminem Tots Junts (JuntsxCat) en substitució de Joan Maria Baldrich, que va renunciar al seu càrrec fa escasses setmanes.

Amb aquest relleu oficiat ahir, els membres dels dos grups a l'oposició Caminem Tots Junts (Andreu Ferré, Mireia Jorge i Javier Romero Aznar) i els de Futuro Podemos (Miguel Castañón i Montserrat Bermúdez) han presentat, aquest migdia, una moció de censura a l'equip de govern al registre de l'Ajuntament. Ara, s'obre un termini de deu dies hàbils per a realitzar el ple en el qual s'haurà de debatre la moció de censura.
El document presentat per als membres de l'oposició proposa com a alcalde Javier Romero Aznar, de Caminem Tots Junts.
Comenta el contingut : L'oposició de Cabra del Camp presenta una moció de censura a l'equip de govern
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes