x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
17.59 º
12.96 Km/h
Mostra
La mostra es podrà visitar fins el 8 de novembre.

Tortosa acull l'exposició itinerant '55 URNES per la Llibertat'

La mostra es podrà visitar fins el 8 de novembre.

Gencat

Tortosa acull l'exposició itinerant '55 URNES per la Llibertat'

La mostra es podrà visitar fins al 8 de novembre
  • Redacció

Actualitzada 18/09/2019 a les 19:34

L’exposició 55 URNES per la Llibertat s’inaugurarà aquest divendres, 20 de setembre, a les 19 hores, a la sala d’exposicions del Palau Oliver de Boteller de Tortosa. La mostra és un projecte del Comitè de Solidaritat Catalana de la Catalunya Nord amb l’objectiu de fer memòria, denúncia i homenatge als fets de l’1 d’octubre.

L’exposició mostra el treball d’una cinquantena d’artistes de Catalunya, de diferents tendències, diferents generacions, des de les Terres de l’Ebre fins a París, tots ells amb una creació que fa visible el seu compromís amb una societat que afirma pacíficament des de fa anys la seva voluntat de llibertat. 

L’exposició es podrà visitar al Palau Oliver de Boteller fins al 8 de novembre, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

Així mateix, es presenta una selecció de fotografies de Jordi Bartoli, membre de la cooperativa Divergence Images, realitzades entre el 20 de setembre i el 21 de desembre del 2017 per al diari Le Monde.

La inauguració comptarà amb la presència de la consellera de Cultura, Mariàngela Vilallonga; el director dels Serveis Territorials de Cultura a les Terres de l’Ebre, Ferran Bladé; el regidor de Cultura de l’Ajuntament de Tortosa, Joaquim Martorell, i el comissari de la mostra, Esteve Sabench.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Tortosa acull l'exposició itinerant '55 URNES per la Llibertat'
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes