La banda actua aquest dijous 6 de setembre a les 22 hores als Jardins de l’Ajuntament
La Stromboli Jazz Band serà l’encarregada, aquest dijous 6 de setembre, de posar la cirereta al cicle cultural
Dijous d’estiu, que s’ha dut a terme aquest mes d’agost al Morell. La proposta de la banda portarà ritmes de swing, dixieland i jazz popular al municipi, en una cita gratuïta que tindrà lloc a les aquest dijous 6 de setembre a les 22 hores als Jardins de l’Ajuntament. L’actuació havia de donar el tret de sortida a la programació, el passat 9 d’agost, però es va haver d’ajornar a causa de la pluja.
El concert tanca els
Dijous d’estiu que la regidoria de Cultura, Festes i Joventut del consistori va organitzar per a les nits de dijous del mes d’agost. Així, el 16 d’agost hi va haver cinema infantil amb la pel·lícula
Coco; el 23 d’agost, el còmic lleidatà Xavier Deltell va portar al poble el seu monòleg
Música, maestro!; i el 30 d’agost, Olla Barrejada va omplir d’havaneres la nit morellenca.
La regidora de l’àrea, Judit Fernández, ha afirmat que «el cicle ha ofert quatre propostes molt variades i per a totes les edats, per tal de gaudir dels dijous d’aquest mes a la fresca i en bona companyia».