Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
20.96 º
9.252 Km/h
Eleccions Municipals 28-M

El govern espanyol, sobre la compra de vots: «El sistema electoral és un dels més segurs i garantistes del món»

El secretari d'Estat de Comunicació diu que els 35 milions d'electors poden votar «absolutament tranquils»

Actualitzada 27/05/2023 a les 18:18

El govern espanyol ha defensat que el sistema electoral estatal és «segur» després que aquesta setmana es donessin a conèixer els casos de suposada compra de vots a Melilla, Mojácar i Múrcia que afecten candidats del PSOE. «El sistema electoral espanyol és un dels més segurs i garantistes del món», ha assegurat el secretari d'Estat de Comunicació, Francesc Vallès, en una roda de premsa aquest dissabte per explicar el dispositiu de les eleccions del 28-M. Vallès, que s'ha abstingut de fer «valoracions polítiques» en plena jornada de reflexió ha assegurat que «el sistema funciona perfectament i repara les possibles irregularitats» i ha dit que els 35.539.083 d'electors poden votar «absolutament tranquils».

Al seu torn, la subsecretària del Ministeri de l'Interior, Isabel Goicoechea, ha explicat que 1,5 milions joves d'entre 18 i 23 anys que exerciran el seu dret a vot per primer cop en unes eleccions municipals. En total, representen el 5% del cens electoral.
Temes relacionats
Comenta el contingut : El govern espanyol, sobre la compra de vots: «El sistema electoral és un dels més segurs i garantistes del món»
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes