Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
13.08 º
14.472 Km/h
INFRAESTRUCTURES
La Torre Glòries i part del Poblenou

Barcelona ja ha executat el 70% de les 2.000 actuacions de millora de l'espai públic

La torre Glòries i part del Poblenou des del mirador de la torre Mapfre.

Barcelona ja ha executat el 70% de les 2.000 actuacions de millora de l'espai públic

Amb una inversió de 70 milions d'euros, les principals accions són de pavimentació, renovació de mobiliari urbà i clavegueram

19/03/2023 a les 12:07

L'Ajuntament de Barcelona impulsa un total de 2.000 actuacions de millora de l'espai públic aquest 2023 amb intervencions als 10 districtes de la ciutat. Es tracta de la part final del desplegament del pla Cuidem Barcelona, iniciat a finals de l'any 2021 i ara mateix amb un grau d'execució del 70%.

En total s'haurà fet una inversió de 70 milions d'euros per millorar diferents àmbits a places i carrers amb accions de renovació de la pavimentació, canvi o rehabilitació del mobiliari urbà o millora de la xarxa de clavegueram i l'enllumenat.

En paral·lel, s'han realitzat 74 actuacions de manteniment integral a tots els districtes, s'han netejat més de 300.000 m2 de pintades i s'ha reforçat el Servei de Vigilància i Control de Plagues Urbanes de l'ASPB.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Barcelona ja ha executat el 70% de les 2.000 actuacions de millora de l'espai públic
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes