Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
16.72 º
11.124 Km/h
Societat

La fiscalia investiga 'L'au pair' de TV-3 per hispanofòbia en simular un monstre que parlava castellà

El Mag Lari va dir que canviava de llengua «per semblar més dolent»

Actualitzada 05/10/2021 a les 18:03

La fiscalia ha obert diligències d'investigació contra TV-3 per una suposada incitació a l'odi, segons ha avançat 'El Mundo' i han confirmat fonts de fiscalia a l'ACN. L'associació Hablamos Español va denunciar una escena del programa 'L'au pair' on el Mag Lari passava de parlar català a castellà a uns nens i els deia que ho feia per «semblar més dolent».

El conegut mag anava disfressat de monstre i els deia que era un calamar gegant i que s'anava a menjar la princesa.

L'entitat considera que això pot incitar a la discriminació per raó de llengua. Fonts de Televisió de Catalunya han explicat a l'ACN que no té cap notificació de la fiscalia i que no comparteix el plantejament.
Temes relacionats
Comenta el contingut : La fiscalia investiga 'L'au pair' de TV-3 per hispanofòbia en simular un monstre que parlava castellà
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes