Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
20.58 º
1.836 Km/h
La pandèmia del coronavirus

La Comissió de Salut Pública aprova la tercera dosi contra la covid-19 per a persones amb immunodepressió

La Ponència de Vacunes subratlla que no hi ha dades sòlides que recomanin el recordatori a la població en general

Actualitzada 07/09/2021 a les 20:13

La Comissió de Salut Pública ha aprovat aquest dimarts administrar una dosi addicional de la vacuna contra la covid-19 a algunes persones en situació d'immunosupressió greu, que tenen un risc elevat de patir una resposta immune inadequada a la pauta convencional de vacunació. En concret, s'indica la tercera dosi per a persones amb trasplantament d'òrgan sòlid, receptores de trasplantament de progenitors hematopoiètics i les persones en tractament amb fàrmacs anti-CD20. La inoculació s'haurà de fer almenys 28 dies després d'haver rebut la dosi anterior, però en el cas de la tercera tipologia, caldran haver passat 6 mesos des del final de la teràpia. En tots els casos s'injectarà vacuna d'ARN missatger.
 
La Ponència de Vacunes i el Grup de Treball Tècnic de vacunació covid-19 (GTT) recomanen, alhora, seguir revisant l'evidència dels beneficis que una dosi addicional pot aportar en altres situacions d'immunodepressió, com ara la de pacients oncohematològics en tractament quimio-radioteràpic i en aquells amb patologies de base que necessitin tractaments immunosupressors.

En canvi, ambdues entitats assenyalen que en el moment actual no hi dades prou sòlides que donin suport a l'administració d'una dosi de record (o 'booster') en la població general.
Comenta el contingut : La Comissió de Salut Pública aprova la tercera dosi contra la covid-19 per a persones amb immunodepressió
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes