Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
24.15 º
7.416 Km/h
Successos
Pla detall de les ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.

SEM, ambulancia, emergències, successos

Pla detall de les ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.

Mor a l'hospital el banyista que va ingressar en estat crític després d'estar a punt d'ofegar-se a l'Escala

Una vintena de persones han mort ofegades en platges catalanes aquest estiu

Actualitzada 06/09/2021 a les 15:17

El banyista de 73 anys que va ingressar a l'hospital aquest diumenge en estat crític després d'estar a punt d'ofegar-se a la platja del Moll Grec de l'Escala (Alt Empordà) ha mort aquest dilluns, segons ha informat Protecció Civil.

Amb aquesta víctima són 20 les persones que han mort ofegades a les platges catalanes aquest estiu. De fet, aquest diumenge van morir dues persones més: un banyista de mitjana edat va perdre la vida a la cala Cap de Planes de Palamós (Baix Empordà) i un noi de 34 anys a la zona del Pont del Dimoni de Badalona.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Mor a l'hospital el banyista que va ingressar en estat crític després d'estar a punt d'ofegar-se a l'Escala
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes