Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
11.09 º
1.836 Km/h
Successos

S'enfronta a dos anys de presó per estafar 100 dècims de loteria de Nadal

Els va revendre i no els va pagar mai
  • Redacció

Actualitzada 06/09/2021 a les 20:15

El Jutjat penal número 1 d'Albacete té previst jutjar aquest dimarts, 7 de setembre, a J.A.T.V., acusat d'estafar 150 dècims de loteria a una administració d'Elche de la Sierra.

En l'escrit d'acusació els fets van succeir el 15 d'octubre de 2011, quan l'acusat, J.A.T.V., es va dirigir a l'administració de loteria de S.G.L., a la qual recorria habitualment per a comprar dècims i revendre'ls, perquè li donés 100 dècims del sorteig de Nadal del número 86.289, amb un valor que ascendeix als 3.000 euros.

S.G.L. va accedir ja que el procés l'havia fet en altres ocasions, pagant els dècims conforme els anava venent, alguna cosa que no va succeir en aquesta ocasió.

Uns fets que la Fiscalia considera que són constitutius d'un delicte d'estafa pel qual demanen dos anys de presó. A més, l'acusat haurà d'indemnitzar a S.G.L. en la quantitat de 3.000 euros en concepte de responsabilitat civil.
Comenta el contingut : S'enfronta a dos anys de presó per estafar 100 dècims de loteria de Nadal
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes