x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
22.62 º
1.836 Km/h
La nova normalitat pel coronavirus

La vacuna Pfizer pot provocar «inflor facial» en persones que s'hagin fet injeccions dèrmiques

L'EMA examina diversos casos de miocarditis en vacunats amb aquest antídot

Actualitzada 07/05/2021 a les 21:55

La vacuna de Pfizer-BioNTech pot provocar «inflor facial» en persones que s'hagin fet injeccions dèrmiques, segons l'Agència Europea de Medicaments (EMA, per les seves sigles en anglès). El regulador europeu ha catalogat aquesta reacció com un possible «efecte secundari» del vaccí en individus amb un historial d'injeccions amb «farcit dèrmic».

La vacuna de Pfizer-BioNTech continua sent segura i eficaç per combatre la covid-19, recorda l'EMA. D'altra banda, el regulador està examinant diversos casos de miocarditis en vacunats amb aquest antídot, si bé no veu per ara evidències que siguin provocats pel vaccí.
Comenta el contingut : La vacuna Pfizer pot provocar «inflor facial» en persones que s'hagin fet injeccions dèrmiques
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes