x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
11.01 º
31.32 Km/h
L'epidèmia del coronavirus
Imatge del centre de recepció de trucades del 061 CatSalut Respon.

061 CatSalut Respon coronavirus

Imatge del centre de recepció de trucades del 061 CatSalut Respon.

El test en línia del Departament de Salut per saber si tens coronavirus

Un cop finalitzat s'indica a l'usuari les mesures que ha de prendre en base el resultat obtingut
  • Redacció

Actualitzada 10/03/2020 a les 18:46

El Departament de Salut de la Generalitat ha obert una nova eina per tal que la població pugui saber, de manera ràpida i senzilla, si compleixen els criteris d'infecció. Es tracta també d'una mesura per tal de frenar l'allau de trucades que està rebent el telèfon d'atenció 061 Salut Respon.

El test és molt senzill, un cop finalitzat, s'indica a l'usuari les mesures que ha de prendre en base el resultat obtingut.

Per realitzar el test, entri al següent enllaç.
Comentaris
  • #22 Gabriela Neacsu
    (24/03/20 16:32)

    Tengo bastante tos seca iritativa y un poco de sensación de falta de aire, un poco de estornudo pero no tengo fiebre, tengo también una enfermedad rara esclerosis sistemica , nódulos en los pulmones y el virus de Tbc pero inactivo por el cual he echo un tratamiento con antibióticos durante 3 meses el año pasado.

    Denunciar comentari Respondre
  • #21 Matilde Buch Campeny
    (23/03/20 14:13)

    Ting 80 anys, de moment amb trobu be, no surtu de casa per res, No puc, el meu marit es cuida de les compres, ell si que amb preocupa, ja que te de surtir pel gos i compres i no te cap proteccio com prudrien se les mescaretes, On sen poden trobar? Gracies

    Denunciar comentari Respondre
  • #20 Josep Mora Bartrés
    (23/03/20 14:04)

    Ting 83 anys de moment amb trobu be, sols un lleu mal de cap de ja fa molts dies. Amb veig obligat a surtir tres cops al dia per treura el gos, que amb marca l'horari de fa molts anys, procuru anar a llocs poc recurreguts. Com podria conseguir mascaretes per estar mes trenquil i no corra cap perill.

    Denunciar comentari Respondre
  • #19 Óscar Haya Sancho
    (19/03/20 12:57)

    Diabético, trabajo en Hospital de Manises y el lunes 16/3/20 recogí residuos de un positivo de coronavirus de un quirófano y se ha sabido hoy

    Denunciar comentari Respondre
  • #18 Vanessa
    (13/03/20 15:54)

    Buenas,me acabo de enterar que mis vecinos de en frente han dado positivo en el coronavirus.
    La chica ha picado a mi puerta para explicar lo ocurrido,ella iba con la mascarilla y ha sido de puerta a puerta.
    Qué medidas tengo que hacer ahora??puedo ir a trabajar??me quedo en casa??trabajo en un súper en Barcelona y soy de Terrassa.
    Tengo una niña de 5 años.

    Denunciar comentari Respondre
  • #17 Miguel Ángel Pinar Gomez
    (13/03/20 11:17)

    Tengo malestar general y fiebre 38,1