x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
23.85 º
14.832 Km/h
Successos
Imatge d'un edifici a l'avinguda de Sant Ildefons de Cornellà.

Una dona està en estat crític després que el seu fill l'empenyés pel balcó

Imatge d'un edifici a l'avinguda de Sant Ildefons de Cornellà.

Google

Una dona està en estat crític després que el seu fill l'empenyés pel balcó

El jove, de 24 anys, va ser detingut i està en presó provisional per temptativa d'homicidi

Actualitzada 26/04/2019 a les 17:11

Una dona de 43 anys està en estat crític a l'Hospital de Bellvitge després que el seu fill l'empenyés pel balcó a Cornellà de Llobregat diumenge passat, segons han explicat fonts policials a l'ACN . El jove, de 24 anys, va ser detingut i està en presó provisional per temptativa d'homicidi. Es tem per la vida de la seva mare. Tots dos són de nacionalitat boliviana. Els Mossos d'Esquadra van rebre un avís cap a les 22 hores que informava que s'havia trobat una dona que havia caigut d'un balcó a l'avinguda de Sant Ildefons de Cornellà, a prop de la comissaria de la Policia Nacional. Els agents van trobar el cos d'esquenes, cosa que implicaria que algú l'havia empès.

Els Mossos investiguen ara les causes de l'incident. El jove va viatjar a Bolívia i va ser quan va tornar que es van produir els fets, segons la investigació.

El mateix dia va passar a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Cornellà, el qual en va decretar l'empresonament provisional per temptativa d'homicidi.
Temes relacionats
Comenta el contingut : Una dona està en estat crític després que el seu fill l'empenyés pel balcó
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes