x
Cercador de l’Hemeroteca
Español
Seccions

Tarragona Reus Costa Daurada

Tarragona
17.41 º
7.416 Km/h
Regne Unit
La Cambra dels Comuns durant l'anunci del resultat de les votacions sobre el Brexit el 13 de març del 2019.

Una petició per demanar a Westminster aturar el Brexit recull més de sis milions de signatures

imatge d'arxiu de la Cambra dels Comuns durant l'anunci del resultat de les votacions sobre el Brexit el 13 de març del 2019.

El parlament britànic manté el bloqueig sobre el Brexit i rebutja quatre plans alternatius a l'acord de May

La cambra es queda a tres vots d'obtenir una majoria per l'opció que apostava per mantenir el Regne Unit a la unió duanera
  • ACN

Actualitzada 02/04/2019 a les 08:31

El parlament britànic torna a dir 'no'. Westminster manté el bloqueig sobre el Brexit i rebutja quatre plans alternatius a l'acord de Theresa May amb la UE. En una sèrie de vots indicatius, la Cambra dels Comuns ha fracassat en l'intent d'obtenir una majoria de vots favorables al voltant d'alguna de les quatre opcions plantejades pels diputats. La que ha estat més a prop d'obtenir una majoria -273 'sí' vs 276 'no'- ha estat la moció proposada per Ken Clarke, que apostava per mantenir el Regne Unit dins de la unió duanera. Els diputats també han descartat l'opció del mercat interior, la que requeria sotmetre a un vot públic qualsevol acord del Brexit i la de revocar la sortida del Regne Unit si no era possible un acord.
Comenta el contingut : El parlament britànic manté el bloqueig sobre el Brexit i rebutja quatre plans alternatius a l'acord de May
Diari MesDiari Mes és una marca registrada de Tamediaxa, S.A.

Redacció i administració: Carrer Manuel de Falla, 12 Baixos. Tarragona

977 21 11 54

Redacció a Reus: Carrer Llovera, 18. 1r 1a. 43201 Reus

977 32 78 43

diari.mes és un mitja
auditat per OJDInteractiva
Diari Mes

Amb la col·laboració de:
Diari Mes